HTML

Rastata

Ez a blog akármi, rosszpcjatekok.blog.hu-val kapcsolatos dolgokról szólhat.-Az esetleges szerzői vagy személyi jogsértésekért a szerkesztőség, nem vállal felelősséget.- Ez az oldal 100%-ban újrafelhasznált elektronokból áll.

Linkek

Rossz PC Játékok

*** GYIK ***

Miért kezdenek az emberek blogot.
Mber
supremE Viccblogja
Greenbat blogja
Win Suxx
Poén videók
Rövidzárlat - agykikapcsoló
VidBlog
Nagyonlazaaa...
F1 Hírek
Victor

Jelenleg onlájn:

website counter

Szavazás

Chat

Médiaterror

2008.05.15. 18:45 :: Rastata

Ahogy ma lézengtem a neten, egy elég érdekes videóra találtam a jútúbon, amit meg is osztanék veletek, már csak azért is, mert van benne 02:15-től és 09:00-tól egy-egy RPCJ-s poén, nem értem, hogy még eddig hogy nem bukkant rá senki...

Ezt a videó megnézése után olvasd el!!!

Én nem értem, hogy mi a baj ezzel a szórólappal... De most komolyan. Azért csinálják, mert az iskolás gyerek soha sem nagyon ritkán menne fel a bank honlapjára, hogy " Na, van-e valami akciós lehetőség a számomra?". A többi videója jó ennek az embernek, hiszen néphülyítő emberölő idegtizedelő reklámok vannak benne. Ez az én személyes véleményem, tessék ellenkezni a kommentekben.

5 komment

süti beállítások módosítása