HTML

Rastata

Ez a blog akármi, rosszpcjatekok.blog.hu-val kapcsolatos dolgokról szólhat.-Az esetleges szerzői vagy személyi jogsértésekért a szerkesztőség, nem vállal felelősséget.- Ez az oldal 100%-ban újrafelhasznált elektronokból áll.

Linkek

Rossz PC Játékok

*** GYIK ***

Miért kezdenek az emberek blogot.
Mber
supremE Viccblogja
Greenbat blogja
Win Suxx
Poén videók
Rövidzárlat - agykikapcsoló
VidBlog
Nagyonlazaaa...
F1 Hírek
Victor

Jelenleg onlájn:

website counter

Szavazás

Chat

Blog+RPCJ Szülinap!!!

2008.04.21. 17:11 :: Rastata

Na, mostmár 20 napja megy a blog, és kapok érte meleget, és hideget is egyaránt. Hideget főleg régebben kaptam. (Pl.:"Ez a blog tök hülyeség és teljesen felesleges.") Mivel a melegek (:D) többen voltak, ezért nem hagytam abba, nem adtam fel, sőőt, még bővítettem is a blogot 3 "munkatárssal". Na, épp itt az ideje, hogy Megbeszéljünk pár dolgot.

Mi kell az oldalra? (katt a továb-ra)

Gondolok én itt
  • Narghil féle írásokra, (nagy kiterjedésű hatalmas lélegzetvételű egyhuzamban leírott, poénokkal teletűzdelt szövegek)
  • Inkább komolyabb szövegek, pl.: freddyD éppen aktuális videójának az elemzése
  • Több kép legyen?? Viccesek, vagy éppen nem?
  • Akármi ami még eszetekbe jut. Megnyitom most a kommentezést, nem kell regisztrálnod, hogy leírd a véleményed, mi legyen az oldalon. De írjad, akármi is az, lehet, hogy az évszázad ötlete lapul a kis kocka fejedben! :D:D


És nem mellesleg ma van a blog egyéves szülinapja, úgyhogy már majdnemhogy nagykorú. :D Boldog Szülinapot RPCJ Blog!!! Kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod!!! És hogy a meghatódás, sírás, zokogás, bömbölés elkerülhetetlen legyen, meg kell említeni egy nagyszerű embert, aki megalkodta ezt az egészet, és aki nélkül ez nem valósulhatott volna meg!! (nem én) Mééélyentisztelt freddyD!!!! Köszönjük :D (<3 -így divatosan szólva)

És ne is reménykedjetek, a nyereményjáték már a zsebünkben van :D

49 komment

süti beállítások módosítása