HTML

Rastata

Ez a blog akármi, rosszpcjatekok.blog.hu-val kapcsolatos dolgokról szólhat.-Az esetleges szerzői vagy személyi jogsértésekért a szerkesztőség, nem vállal felelősséget.- Ez az oldal 100%-ban újrafelhasznált elektronokból áll.

Linkek

Rossz PC Játékok

*** GYIK ***

Miért kezdenek az emberek blogot.
Mber
supremE Viccblogja
Greenbat blogja
Win Suxx
Poén videók
Rövidzárlat - agykikapcsoló
VidBlog
Nagyonlazaaa...
F1 Hírek
Victor

Jelenleg onlájn:

website counter

Szavazás

Chat

Miért nem szeretem a focit

2008.06.29. 01:02 :: Rastata

Ezt a videót én csináltam. Tudom, hogy nem kapcsolódik a RPCJ-hez, de akkor is kiteszem, mert mára nincs jobb ötletem. Azért véleményt kérek vagy ide, vagy a youtube-ra!
Az elején az intró megtévesztő. :D

 

 Mivel az nme kapcsolódik a RPCJ-hoz, ezért beteszek egy szerintem érdekes AVGN-ös videót. Nem, ezt nem Nerd készítette, ezt egy FAN csinálta.

11 komment

süti beállítások módosítása