HTML

Rastata

Ez a blog akármi, rosszpcjatekok.blog.hu-val kapcsolatos dolgokról szólhat.-Az esetleges szerzői vagy személyi jogsértésekért a szerkesztőség, nem vállal felelősséget.- Ez az oldal 100%-ban újrafelhasznált elektronokból áll.

Linkek

Rossz PC Játékok

*** GYIK ***

Miért kezdenek az emberek blogot.
Mber
supremE Viccblogja
Greenbat blogja
Win Suxx
Poén videók
Rövidzárlat - agykikapcsoló
VidBlog
Nagyonlazaaa...
F1 Hírek
Victor

Jelenleg onlájn:

website counter

Szavazás

Chat

Amit freddyD nem mondott el... (Part 02)

2008.04.12. 20:45 :: narghil

(avagy ha még nem únjátok a Mesterlövészt...)

u.i.: Igazatok van, jó pár dolgot freddyD is megemlített. Elnézést érte, nem emlékeztem mindenre az összes Mesterlövész vidiből. És igen, valszeg én sem mondtam el mindent... ;)
(Elsődleges célom az írással a Katasztrófa-elhárítás figyelmének felkeltése és a totális elrettentés volt, utóbbi azok számára, akik, mint én, azt hinnék, hogy "ezt már látni kell..." Hát kell...? ;)) )

Nem csalás, de idegesítő...:

- Ha töltetlen shotgunnal akarsz lőni, automatikusn tölteni kezd. Ez még rendben is lenne... de betölti a teljes, 8 skulós tárat! Leállítani nem lehet, lőni nem lehet, fegyvert cserélni nem lehet, hatszor lelőnek, amíg végez... Meg kell hagyni, legalább az ellenfél is így tölti a shotgunját, azalatt meg én lövöm le hatszor.
- Egyáltalán, megengedi, hogy töltetlen fegyvert vegyél kézbe. Ez ugyan szintén realisztikus, de nem szolgálja kifejezetten a játékos érdekeit.
- Az ellenfél sosem tölti a többi fegyverét. Viszont - naná! - soha nem is fogy ki a lőszerből.
- Keskenyebb ajtókon nem lehet bemenni, be kell rajta ugrani! Logikus... csak én nem értem ezt a logikát.
- A ZENE! Nos, tudom, ízlések és pofonok... A játék közepéig egész jók is. Kb. a "kínai" pályáktól kezdve azonban elképesztően idegesítőekké válnak! Gondoljatok bele: Épp óvatosan osonsz a következő forduló felé, a zene is elcsendesedett... aztán "BANGGG!!!!" - nem, nem kézigránát. A gong a zenében. Ijedtemben ellőtem egy tárat az Ingramból... A zenét amúgy is ajánlatos kikapcsolni, mert ha a játék úri jókedvében épp a hátad mögé rakott valakit, hallani lehet a lépteit, ahogy közeledik - ha a zene nem szól.
- "A Gyár" nevű pálya zenéje még ennél is borzalmasabb, sokszor nem lehet tudni, hogy ez most a zene, vagy lőnek rám valahonnan...?
- Az irányítás BORZALMAS. Az egér bármilyen beállítás mellett "csúszkál", olyan ideges, mint egy andalúziai öszvércsikó, a pontos célzás a lehetetlenséggel határos.
- Némelyik pálya több idő alatt töltődik be, mint ahogy végigmegyek rajta. Igaz, csak 256 mega RAM van a gépemben, de, mondjuk, egy Unreal-nál nem volt ilyen gondom.

Jöhetnek azok a hibák, amik - hálistennek - már nem csalások, nem is idegesítőek, de nevetségesek.
- Lebegő hullák. Akkor fordul elő, ha lépcsőn álló gazembert lősz le. Leesik a lépcsőről, de csak addig, amíg állt! Közel-távol nem tartja semmi; lebeg.
- Hűséges vérfoltok. Ha egy ajtóra vérfolt kerül, és _utána_ kinyitod, az ajtó kitárul, a vérfolt ott marad, ahol volt, lebeg a levegőben...
- A lelőtt ellenségek beleesnek ajtóba-falba, mindenbe. Időnként félig elmerülnek a padlóban. Utóbbit a fegyverek is megteszik hébe-hóba.
- Az élő ellenségek pedig képesek a szerelemre! Merthogy ők meg beléd esnek! Ez se túl gyakori, de azért előfordult, hogy sikerült "összeolvadnunk", szerencsétlen marha csak lőtt-lőtt rám, persze nem talált el, mert ott voltam benne...
- Felesleges párbeszédek. Mindegy, milyen választ választasz ki némelyik párbeszéd alkalmával, a beszélgetőpartnered mindegyikre ugyanazt fogja válaszolni! Ez néha kifejezetten röhejes.
- Az előbbi alól egy van egy érdekes kivétel: A kocsmában, ha a slózin ücsörgő prostinak "akcióért" piát ígérsz, kapsz 250 tapasztalati pontot...!!! Életre nevelő játék... Ja, és találsz nála egy 45-ös revolvert is.
- Ha a kocsmában kinyírod Stellát, Dominik kijelenti: "Sosem érek el az aljáig..." Ezt a kolostorban még csak-csak érteni lehetett (van pincéje, rendesen), na de itt...?
- Ha oldalazva elhúzol Stella vagy Nico előtt, úgy, hogy egyik oldaláról a másikra kerülj, 360 fokot fordul a feje. A többi karakternél nem próbáltam...
- A lengőajtó a kocsmában... nos, vagy nyílik, vagy nem! Először nem nyílt. Másodszorra sem... már próbáltam volna a párkányról átugrani, amikor voilááá...
- A fotocellás ajtók kinyílnak, ha közeledsz feléjük. Vagy nem. Akkor nyitni kell őket, rendben, de akkor miért fotocellás...?
- IQbetyár őrök. MIÉRT áll egy-egy őr a bejárattal SZEMBENI fallal szemben? Se ajtó, se ablak nincs rajta, de elszántan rászegzett fegyverrel őrzi. Némelyik ilyen falon még tapéta is alig van... MIT BÁMULNAK rajta...??
- A kocsmás hazudik... tényleg. Ezt nem akartam elhinni... és Stella még engem nevezett idiótának, mikor agyoncsaptam. Azóta sem értem, miért kellett azt a dumát belerakni a játékba...?
- A hangokból ítélve a settenkedő, profi Vadász tűsarkú cipőben grasszál... :)=)
- Robbanó italautomaták. Hogy egy autó felrobban, ha belelősz, ez rendben van. Na de egy kóla-automata...? Igaz, hasznos bug, mert ha ellenfél mellett robban, kinyírja; nem egyszer megtörtént, hogy ilyen módon saját magukat nyírták ki a kis ügyesek. Csak épp nem jó fedezéknek használni őket. Mást meg nemigen érdemes, még ha nem is robbannak.
- A bandaháborúban résztvevő valamennyi bandatag halála előtt vigyázzállásba ugrik, majd hasraesik.
- A falakon a vérfoltok hol eltűnnek, hol megjelennek. Hátrább mesz: eltűnnek, közelítesz: megjelennek.
- Igen "szerencsésen" eltalált pályanevek: Az "Utolsó Ítélet" után még következik jó pár másik pálya, az egyik pedig a misztikus ">LNIn3" nevet viseli.
- Dominik megszerzi az ellenszer receptjét, majd a laborba megy... de minek? Minek, ha ott abszolúte semmit sem csinál a recepttel...? Egyáltalán minek kellett megszereznie azt a vacak szobrot...? (Amiben a recept van.) Ha Stella váratlanul nem bukkanna fel azzal a fecskendővel, Dominik semmire se menne a fél város kiírtásával.
- A játék végén megjelenik egy névsor. Ebben szerepel a tesztelők neve. Miért gondolják, hogy ezek után elhiszem, hogy ilyen személy csakugyan létezett...?

Röpke két nap alatt nem csekély lista, nemde? Számomra kiderült, hogy freddyD nemhogy nem szidta, de kifejezetten dícsérte ezt a játékot; Ő csak a nevetni való hibákat sorolta fel... Uramisten, milyen lehet akkor a Big Riggs, valójában...?

U.i.: Igen, ebből lehetett volna akár egy videót is csinálni. sajnos, ehhez én lusta vagyok és fakezű... ;))) Aki meg nem hiszi - járjon utána! ;)=)

6 komment