HTML

Rastata

Ez a blog akármi, rosszpcjatekok.blog.hu-val kapcsolatos dolgokról szólhat.-Az esetleges szerzői vagy személyi jogsértésekért a szerkesztőség, nem vállal felelősséget.- Ez az oldal 100%-ban újrafelhasznált elektronokból áll.

Linkek

Rossz PC Játékok

*** GYIK ***

Miért kezdenek az emberek blogot.
Mber
supremE Viccblogja
Greenbat blogja
Win Suxx
Poén videók
Rövidzárlat - agykikapcsoló
VidBlog
Nagyonlazaaa...
F1 Hírek
Victor

Jelenleg onlájn:

website counter

Szavazás

Chat

Bloghalál

2008.10.21. 20:31 :: Victor

Ezt a bejegyzést se nekem kellett volna megírnom, de Rastata nem törődik a bloggal, ezzel nem tudunk mit csinálni. A kommentelések le lettek tiltva hála Sonkapizzának, és freddyD-nek, ha az igazi freddyD írt (már abban se vagyok biztos) akkor ezúton köszönöm a tippet, valaki írta, hogy lehet, hogy az rpcj.hu-val foglalkozik a csapat... hát nem, nem erről volt szó, az egyetlen aki nézte még ezt a blogot a szerkesztől közük az én meg narghil voltunk, de szerintem narghil se nézte mostanában, a blogot nem fogom törölni, az úgy gondolom, hogy nem az én dolgom; Rastata, ha felnézel ide írj nekem, hogy most akkor mivan, vagy mi lesz, köszönöm

 ZoMBie: Rastata mondta, hogy nem valószínű, hogy visszajön. Amúgy ha lenne elég akaraterőnk, simán visszaszerezhetnénk a blog jóhírét! :D

---------------

komment

süti beállítások módosítása