HTML

Rastata

Ez a blog akármi, rosszpcjatekok.blog.hu-val kapcsolatos dolgokról szólhat.-Az esetleges szerzői vagy személyi jogsértésekért a szerkesztőség, nem vállal felelősséget.- Ez az oldal 100%-ban újrafelhasznált elektronokból áll.

Linkek

Rossz PC Játékok

*** GYIK ***

Miért kezdenek az emberek blogot.
Mber
supremE Viccblogja
Greenbat blogja
Win Suxx
Poén videók
Rövidzárlat - agykikapcsoló
VidBlog
Nagyonlazaaa...
F1 Hírek
Victor

Jelenleg onlájn:

website counter

Szavazás

Chat

Amit freddyD nem mondott el... (Part 01)

2008.04.12. 20:24 :: narghil

(avagy ha még nem únjátok a Mesterlövészt...)


Alkalmam nyílott végigtolni a Nagy Klasszikust.
Ennyi hibát már látni kellett! Nos, még többet láttam...


Az első élményeim nem is voltak olyan rosszak; élvezhető grafika, hasbeszélő figurák, de erre már számítottam. Arra azonban nem, hogy a játék nem hogy csal, de pofátlanul, pimaszul, szemérmetlenül csal, számomra ez a játék a csaló játékok királya! Íme, horrorisztikus ténykedésének gyöngyszemei:


- Azt más játékok is megteszik, hogy egy már "megtisztított" területen új ellenségeket támasztanak, akik hátba támadnak. Na de, hogy a szemem láttára...? Egy keskeny, egyetlen bejárattal rendelkező szobában lepuffantottam mindkét őrt. Körbejártam, megnéztem, mi hasznosat vehetnék magamhoz. Utána az ajtónak háttal, a szoba másik vége felé nézve álltam. Egyszer csak megjelent ott egy őr, és tüzelni kezdett rám! Pofátlanság. Még csak nem is bezárt ajtón vagy a falon keresztül, jött be, hanem csak úgy megjelent... Ami még érdekes az ilyenekben, hogy mindig egy _már_lepuffantott_ ellenfél "testéből" bukkannak elő, vagyis azon a helyen jelennek meg, ahol a halott bajtárs fekszik. Valószínűleg hipergyors klónozás történik...
- Lelőhetetlen ellenfelek; na, ezektől a hajamat tépkedtem. Nem, nem a főgonoszról van szó a végén... Hanem olyan ellenfelekről, akik, teszem azt, egy láda vagy egy kocsi mögött állnak, derékig eltakarva, de igencsak jól láthatóan! Természetesen, ők minden probléma nélkül eltalálnak. Én azonban hiába lövök rájuk, fel se veszik. Egy ilyenbe a mesterlövészpuskával, távcsővel célozva lőttem huszat, semmi... Némelyiket még akkor sem lehetett lelőni, ha kijött a "fedezéke" mögül, 2-3 tárat elhasználtam rá az Ingramból(!), a fél környéket összevérezte, de nem halt meg (nem kommandós volt, golyóálló mellényben!) Csak közvetlen közelről, shotgunnal lehetett elintézni. Nem 10 lépés távolságról, hanem KÖZVETLEN KÖZELRŐL!
- Gumiabroncsok, ládák mögött leguggolni felesleges. Gond nélkül keresztüllövik.
- A falat is keresztüllövik...!!! Na jó, ez csak nagyon ritkán volt... de volt!
- Az ellenfél mesterlövészei akkor is kiválóan lőnek, ha nem látnak. Nem vicc; lőnek, látom a célzófényeiket, de őket magukat (köd, egyebek) nem. Távcsöves irányzékkal sem! Akkor ők hogyan láthatnának engem...? A keresőfényeikre célozni természetesen felesleges... Egyszer ugyan sikerült így leszedni az egyik "láthatatlant", de ez inkább csak véletlen lehetett.
- Eltűnnek a fegyverek! Hogy a lelőtt hullák idővel eltűnnek, ezt már tudjuk, bizonyára a sok, kicsi, aranyos patkány eszi meg őket, amik szaladgálnak mindenfelé. Nade, ha elég ideig vársz, akkor az utánuk maradt fegyver is eltűnik! Úgyszólván felesleges megjegyezni, hogy hol maradtak ezek, ha kifogysz a lőszerből és visszamennél értük, jó eséllyel már nem lesznek ott.

3 komment

süti beállítások módosítása